16/3/13

Ραδιοτυπίες του γλεντιού

Για την Κυριακή 17 Μαρτίου οι Ραδιοτυπίες στο Sin Radio έχουν γλέντι και μάλιστα διπλό.
Ραδιοτυπίες @ Sin Radio - Κυριακή 19:00
Γιορτή του πατέρα μου και αρραβώνας του αδελφικού φίλου είναι γεγονότα που οδηγούν τις Ραδιοτυπίες να παίξουν Ελληνικά (λαϊκά, ρεμπέτικα, παραδοσιακά, ότι πιστεύω ότι είναι κατάλληλo για γλέντι και χαρά - ούτως ή άλλως μια φορά το χρόνο το έχω καθιερώσει...). 
Ελπίζω να έχετε όλοι μια υπέροχη Κυριακή και μια ακόμη καλύτερη Καθαρά Δευτέρα με αγαπημένα πρόσωπα και χαμόγελα. 

15 σχόλια:

  1. Ανώνυμος16/3/13, 9:05 μ.μ.

    αυτό είναι ....πολύ ωραία.....θα στα πω αυριο τις ευχές.......υπέροχα άμσατα θα πέσουν αυριο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι φίλε, νομίζω ότι θα σου αρέσουν αυτά που θα παίξουν, φιλιά

      Διαγραφή
  2. Kαιρός να βγώ από τις σκιές και να επανέλθω ;-)
    Φιλιά Μπλού μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ ναι, καιρός είναι, όπως επίσης πολύ καλά κάνεις και βάζεις τα πράγματα στη θέση τους, τελικά όπως νομίζουμε κι όπου αρέσουμε, για τους άλλους τα γνωστά... φιλιά και σε σένα

      Διαγραφή
  3. Καλέ Τυροφάγο τον λένε τον μπαμπά;
    Μα τι λέω; Θεοστήρικτο τον λένε!
    Ααααααχ όχι, ξέχασα! Πίσω από τις λέξεις κρύβεται ο Αλέξης!
    Αλέξη τον λένε τον μπαμπά!
    Να τον χαίρεσαι τον πατερούλη και τα καλύτερα για τον φίλο σου και την καλή του!
    Αλίμονο σ' εμάς και τα ανεκπλήρωτά μας...
    Φιλί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα - τυροφάγο; - αγαπητό μου ανεκπλήρωτο ναι Αλέξης ο πατέρας και θα μεταβιβάσω ευχές και σε αυτόν και στον φίλο που ετοιμάζεται να "κρεμαστεί", φιλιά πολλά γλυκιά μου

      Διαγραφή
  4. Να χαίρεσαι τον Μπλου μπαμπά φιλαράκι και η ώρα η καλή στα παιδιά,εε ναι, θα είμαι εκεί λείπει βρε ο Μάρτης απ τη σαρακοστή; εγώ γιατί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σε ευχαριστώ για τις ευχές σου αγαπημένη μου και σε περιμένω, πολλά πολλά φιλάκια σας στέλνω

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος17/3/13, 7:07 μ.μ.

    πολύχρονος ο κυρ αλέκος......ελπίζω να βάλεις το άσμα κυρ αλέκο με το blue....γιλέκο....να στε όλοι σας καλά....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος17/3/13, 7:10 μ.μ.

    οφου..οφου μάνα μου άσματααααα...πα πα πα...κάνε μας χάλια blue.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος17/3/13, 8:05 μ.μ.

    υπέροχες μουσικές επιλογές σου μπράβο μπράβο....να περάσετε όμορφα....και πάλι πολλές ευχές στον κυρ αλέκο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γεια!!
    αν θες παρε μερος στο νεο μπλογκοπαιχνιδο μου :
    http://stefanosmedia.blogspot.gr/2013/03/blog-post_17.html

    και αν θες γινε μελος στο μπλογκ μου btw.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε