9/2/13

Acid Jazz Vol II @ Sin Radio

Για το Σάββατο 9 Φλεβάρη μια ώρα με Acid Jazz από τις Ραδιοτυπίες και το Sin Radio. Είναι η δεύτερη  εκπομπή με αυτού του είδους τη μουσική που απ' ότι κατάλαβα σας άρεσε.
Βροχερές ημέρες αυτές αλλά όπως λέει κι ο σοφός λαός ο Φλεβάρης κι αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει. Σας εύχομαι μια πολύ όμορφη μέρα και νύχτα κι όσοι μπορέσετε να έρθετε κι από την εκπομπή θα το χαρώ να σας δω και να τα πούμε (προσοχή: σε αυτή την εκπομπή δεν γίνεται "κοινωνική κριτική", έρχεστε για να περνάμε όμορφα), φιλιά σας.

14 σχόλια:

  1. Ανώνυμος9/2/13, 10:45 π.μ.

    καλή εκπομπή σου εύχομαι...
    αν γυρίσω νωρίς από την έκθεση θα σε ακούσω....καλημέρα να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εκεί θα είμαστε όμορφέ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μέχρι πέρυσι δεν άκουγα ποτέ ράδιο!απο τότε που σας γνωρισα εως σήμερα εχω αναπληρώσει τόσα χρόνια μαζεμένα σε ένα χρόνο ,συν του ότι έχουν βουλώσει τ'άφτιά μου(λόγω ακουστικών!)...αυτό με την κοινωνική κριτική δεν το πολυκατάλαβα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. homemade καλή σου μέρα και θα χαρώ να είσαι παρέα, καλή έκθεση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ria φιλιά και σε περιμένω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. nasia ναι είμαστε εθιστικοί έτσι; όσο για το "κοινωνική κριτική" πλάκα κάνω βέβαια, να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μα πότε θα μάθω το χιούμορ σου;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Nasia μικρή είσαι ακόμα βρε, έχουμε καιρό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πότε θα μάθω το ''ειρωνικό'' χιούμορ σου και πότε θα μπορώ να ανταπεξέρχομαι με κατάλληλες απαντήσεις;;
    αυτό φοβάμαι ,που ειμαι μικρή κι εσυ μεγάλος ,μέχρι να σε μάθω...καταλαβαίνεις που θα είσαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Nasia μου δεν ειρωνεύομαι ανθρώπους που εκτιμώ (όπως εσύ), άλλους ναι, επίσης δεν σκοπεύω να βρεθώ εκεί που εννοείς πολύ νωρίς, θα σας ταλαιπωρήσω αρκετά ακόμη, φιλιά σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κάτσε Μπλου μου και εγώ που κάπως σε ξέρω,και ξέρεις και συ ότι εχω χιουμορ να φάει και ο κοτος μαζί με την Ισμήνη, αυτό με την "κοινωνική κριτική" δεν μου εκατσε καλά...
    τα λεμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΦΟΥΛΗ μου αυτό που εννοώ (και φαντάζομαι κατάλαβες) είναι ότι δεν είμαστε πρωϊνάδικο να ασχολούμαστε με το τι κάνει ποιος, έχουμε κι άλλα πράγματα να κάνουμε, άλλοστε τούτα είναι για την τηλεόραση και τις μεσημεριανές ζώνες (καλά τελευταία και με τις βραδυνές), άντε με το ζόρι και για το Λουστράκο που κάνει ψυχαγωγικό τύπου Μπράβο Ρούλα...
    υ.γ.: πλάκα κάνουμε βρε, μην τα παίρνετε όλα σοβαρά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. άστο ,δεν το έχεις με την πλάκα!δε μας το βγάζεις απο το νου ότι κάτι ήθελες να πεις,είδες αντιδράσεις και αλλάζεις ρότα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Nasia όποιος θέλει καταλαβαίνει ότι θέλει, ποτέ δεν έχω αλλάξει ρότα και κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, ακόμη κι αν βλέπω ύφαλο θα προτιμήσω να πέσω πάνω του παρά να αλλάξω ότι πιστεύω, αυτά κι ελπίζω να σας κάλυψα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε