9/10/12

Almanac - σαν σήμερα...

Έχω ξαναπεί ότι δεν πιστεύω στην τύχη και στα τυχαία...

9 Οκτωβρίου 1944: Η Αθήνα βομβαρδίζεται ανηλεώς από τους Ναζί, τρεις μέρες πριν εγκαταλείψουν την πόλη. 6 νεκροί και 22 τραυματίες είναι ο τραγικός απολογισμός.

Στις 9 Οκτωβρίου 2012 τι;

Υ.Γ.?: Ο Γενικός Αστυνομικός Διευθυντής της Αθήνας με απόφαση του απαγορεύει τις διαδηλώσεις στο κέντρο της πρωτεύουσας λόγω έλευσης Μέρκελ.
"Με απόφαση του Γενικού Αστυνομικού Διευθυντή Αττικής απαγορεύεται για λόγους δημόσιας ασφάλειας και μη διατάραξης της κοινωνικοοικονομικής ζωής της πρωτεύουσας, κατά το χρονικό διάστημα από 09.00 ώρα της Τρίτης 09 Οκτωβρίου 2012 μέχρι και την 22.00 ώρα της ιδίας, κάθε δημόσια υπαίθρια συνάθροιση ή πορεία στην περιοχή της Πόλεως Αθηνών" από το ύψος του ξενοδοχείου Χίλτον μέχρι το Σύνταγμα, όπως και στην Αττική οδό από το "Ελ. Βενιζέλος" μέχρι τον κόμβο της Περιφερειακής Υμηττού με τη Λ. Κατεχάκη, στο τμήμα της Λ. Κατεχάκη από την έξοδο της Περιφερειακής Υμηττού έως τη συμβολή της με τη Λ. Μεσογείων και σε βάθος ακτίνας εκατό μέτρων.

Σας θυμίζει κάτι το παραπάνω;

16 σχόλια:

  1. Πόσα άτομα είπαμε συνιστούν συνάθροιση; Γιατί μετά την εκπομπή λέμε να πάμε για καφέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν θέλω να κάνω σύγκριση! απαπα μακριά από μας η κατάρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλη μια μέρα ρουτίνας, να θυμηθώ να πάρω άδεια παραμονής μαζί μου, καθώς και φωτό ότι έχω πάει Βερολίνο να αποδέιξω τη φιλογερμανικότητά μου... Ζιγκ Χάιλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αθηνά μου από 3 και πάνω θεωρείται συνάθροιση, αν είστε τόσοι ή παραπάνω καθήστε σε διπλανά τραπέζια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hfaistwna κάνεις δεν κάνεις μικρέ μου η σύγκριση είναι αναπόφευκτη, η κατάρα δεν φεύγει μόνη της, την διώχνουμε, τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. tremens με αγωνιστικούς χαιρετισμούς κι από μένα να πω ότι καλύτερα να έχεις την φώτο παρά την ταυτότητα, περνά σαν πάσο σε όλη την ΕΕ, φιλιά πατερούλη και κράτα γερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέσσερις μεγαλοκοπέλες συνιστούν συμμορία;
    Αν ναι φύγαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αντιγόνη μου βεβαίως και συνιστούν, καλούς αγώνες κι αγωνιστικούς χαιρετισμούς στέλνω, φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικά ζούμε ιστορικές στιγμές. Ανατριχιαστικά ιστορικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Koueen έτσι ακριβώς, φοβάμαι ότι πρόκειται για την "ευχή" της γενιάς του μεσοπολέμου: εσείς δεν περάσατε κατοχή... και μη χειρότερα (;), φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ούρλιαξε η μάνα που ακουσε την άφιξη της κας Μέρκελ? "Δεν σκέπτονται οι Γερμανοί και δεν θυμούνται".....
    περνάμε πόλεμο, εμφίλιο, κατοχή και δεν ξέρω τι άλλο ακόμη σε ένα...
    την καλησπέρα μου και τα φιλια μου
    θαρθούν καλύτερες ημέρες που θα μας παέι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Zouzouna μου ελπίζω κι εγώ στις καλύτερες ημέρες που λες και πραγματικά συμμερίζομαι την αγανάκτηση της μητέρας... φιλιά κι από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Εγω κυκλοφορώ ελεύθερη και με συμμορία,ψάχνω συνερ(γάτες)...
    φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΦΟΥΛΗ μου προκαλείς αγαπητή μου, φοβάμαι ότι θα έρθουν τα ΜΑΤ στο νησί..., φιλιά και τα λέμε το βραδάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μα πως φαίνεται πως πέρασαν τα χρόνια και ήρθε πρόοδος :P

    καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mr.Hubert ήρθε έτσι; είναι επιβεβαιωμένο; :) καλησπέρα σου κι εσένα και να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε