4/7/12

Evil Chef, αυτός ο γνωστός άγνωστος...

Ο νικητής του διαγωνισμού των τελευταίων εκπομπών των Ραδιοτυπιών για το καλοκαίρι ήταν ο Evil Chef, το δωράκι είναι μια από μεριάς μου απεικόνιση μόνο όσων (θέλει να) φαίνονται από εδώ, αυτά που γνωρίζω προσωπικά θα παραμείνουν ως έχουν.

Στο προφίλ του γράφει λοιπόν: Μάγειρας ή dj ή δε ξέρω κι εγώ τι άλλο... Άγγελος ή δαίμονας... Σίγουρα ένας των τελευταίων ρομαντικών...

Ξεκίνησε πριν 2 χρόνια (στις 11/7 έχει γενέθλια το blog του), με την εξής ανάρτηση:

Κυριακή σήμερον ...

Το ημερόλογιο γράφει 11 του μηνού και ύστερα απο πολλά βάσανα και κόπους ο καθαρματένιος μάγειρας βγήκε απο την κουζίνα του , έβγαλε για λίγο τα ακουστικά του και αφησε κατα μερος τις μουσικες του και έκανε πραγματικότητα την απειλή του να γίνει μέλος της διεθνούς blogόσφαιρας.

Καλώς σας βρήκα λοιπόν και αργότερα όταν τελέψω με το φαγάκι μας θα σας δώκω την συνταγούλα και πιθανολογω και έναν σιντή που ταιριάζει θεματικά με το φαί μου.

Την ίδια ημέρα έδωσε μια συνταγή Μοσχαράκι με φασολάκια, και κάπως έτσι ξεκίνησε την πορεία του στον μαγικό κόσμο της μπλοκόσφαιρας.

Έκτοτε το μενού του περιλάμβανε ότι μπορείτε να φανταστείτε, οι "ταμπέλες" που ο ίδιος έδωσε είναι οι παρακάτω:

Μενού

Blast to the past (9)
Favorites (11)
Kakos' neraidos secret netbook (11)
Movie talk (4)
My mood (51)
My stories (6)
My stories(Αύριο) (1)
Radioφωνικα (89)
Sinαντησεις (3)
The man tries to understand.... (1)
Έμμετρες σκέψεις (2)
Ένα γράμμα (1)
Έψαχνα τρόπο να το πω (9)
Αφιερώσεις (8)
Βραβειο (2)
Για το νησί μου... (3)
Γλυκούλια εορτών (8)
Διάβασα-διαβάζω -προτείνω (3)
Εικόνες (4)
Επιθυμίες (1)
Εργασιακά (1)
Ευχές (3)
Θυμαμαι (1)
Ιατρικά.... (1)
Κάτι να λέμε (25)
Καζαμίας (2)
Καλοκαίρι (6)
Κοινωνικά (16)
Κομιξ (4)
Κουζινικά και άλλα .... (3)
Κρίση (3)
Μουσικές (89)
Παιχνιδια (5)
Πολιτικά (2)
Πολιτισμός (8)
Προσωπικά (10)
Προσωπικά ... (31)
Προτασεις (8)
Σαν αποχαιρετισμός (4)
Σκέφτομαι .... (20)
Σκέφτομαι πολύ.... (12)
Τηλεοπτικά και άλλα (1)
Φαγάκια καθημερινά (11)
Χαβαλές (4)
Χιουμορ (2)
Ψώνια (1)

Αντιλαμβάνεσθε με μια ματιά ότι οι μουσικές και τα ραδιοφωνικά είναι τα πολυπληθέστερα post - και βέβαια αυτός ήταν ο λόγος που γνωριστήκαμε από κοντά τον περασμένο Δεκέμβρη κι ανταλλάξαμε επισκέψεις, φαγητά, αντιλήψεις, μουσικές και γίναμε αυτό που ξέρετε σήμερα ως Sin Radio, μια αμαρτωλή διαδικτυακή ραδιοφωνο-παρέα που σας κρατάμε συντροφιά τα βράδια σας. Η εκπομπή του Όλα στο κόκκινο ακολουθεί τις δικές μου Ραδιοτυπίες κάθε Σ/Κ από τις 14 του Γενάρη (καλά σχεδόν, άνθρωποι είμαστε και παρεκκλίνουμε ενίοτε), οπότε τα Σαββατόκυριακα από τότε έχουν γίνει επικίνδυνα δίδυμα...

Όπως είπα δεν πρόκειται να γράψω την προσωπική μου γνώμη για τον "καθαρματένιο μάγειρα" απλά αυτό που εισπράττει κανείς διαβάζοντας αυτά που κατά καιρούς έχει ποστάρει. Έτσι μπορεί κανείς να πει μετά βεβαιότητας ότι όσο κι αν προσπαθεί να βγει "δαιμονικός", ο συναισθηματισμός του μάλλον τον κατατάσσει σε αυτό που καταλήγει ο ίδιος να γράφει στο προφίλ του: αθεράπευτα ρομαντικός. Αυτό φαίνεται καθαρά στις κατά καιρούς αναπολήσεις του παρελθόντος, είτε για πράγματα που έζησε στο "νησί" είτε στις εδώ γειτονιές και παρέες. Όταν αφήνεται και γράφει από καρδιάς δεν μπορεί να κρύψει με τίποτα την πραγματικότητα.
Το ότι και στις ραδιοφωνικές του εκπομπές και γενικώς δεν θέλει να αποκαλύψει το πραγματικό του όνομα είναι σαφώς δική του υπόθεση, του αρέσει να πλανάται κι ένα μυστήριο βρε αδελφέ, τι σόι δίδυμος θα ήταν διαφορετικά...
Στα μαγειρικά του τώρα προσπαθεί να είναι απλός, με κατανοητές κι όχι περίπλοκες ή γκουρμέ συνταγές (αν και στο γλυκό που είναι και το φόρτε του παρουσιάζει σαν απλό κάτι που για τους πολλούς είναι αρκετά πιο σύνθετο).

Μάγειρας ή dj ή ραδιοφωνικός παραγωγός;
Άγγελος ή δαίμονας;
Ο τελευταίος των ρομαντικών;

θα σας αφήσω εσάς να κρίνετε και να μου πείτε τη γνώμη σας (ε, κάντε κι εσείς κάτι).
Εγώ πάντως τον θεωρώ και συνάδελφο και φίλο.

Υ.Γ.: Θα υπάρξει κάτι αντίστοιχο και για την δεύτερη "νικήτρια" Κατερίνα μια και το έταξα στον αέρα την Κυριακή, φιλιά σε όλους, να περνάτε καλά.


34 σχόλια:

  1. H αίσθηση που είχα, διαβάζοντας σε άσχετο χρόνο το μπλόγκ του, ήταν πως ειναι ένας "ανάποδος, δύστροπος και εξυπνάκιας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λοιπόν, έχει ένα μεγάλο προτέρημμα το παλικάρι μας! Την ειλικρίνεια, σε σημείο εκνευριστικό και σε σημείο που τον κάνει να φαίνεται αντιπαθής και σκληρός, ενώ μεταξύ μας και ξέρω ότι θα με βρίσει διαβάζοντας το, είναι βούτυρο στο ψωμί και μάλιστα από το soft, ο φίλος μας.

    Πάντως για Δίδυμος δεν είναι καθόλου διπλωμάτης και αυτό είναι που μου αρέσει! Όπως το ότι έχει μπει έτσι με τις κουτάλες του και τα μικρόφωνά του ανάκατα στην ζωή μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Zouzouna είπαμε ότι κατά καιρούς θα ήθελε να το παρουσιάσει κι έτσι, το θέμα είναι τι βγάζει στον καθένα κι αν μπορείς να βρεις την αλήθεια πίσω από τις λέξεις - το δύστροπος κι ανάποδος που λες ταιριάζει με το προφίλ "Evil" και την αίσθηση του "κακού παιδιού" που θέλει να παρουσιάζει, είναι όμως αλήθεια έτσι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΥΛΟ δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω σε αυτό, αλλά από την άλλη είπα ότι δεν θα πω την προσωπική μου γνώμη αλλά αυτό που εισπράττω από το ίδιο το blog - προσπάθησα να κάνω μια αποστασιοποιημένη παρουσίαση, όσο ήταν δυνατό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hμουν σαφής κυριε Βλού. Γιατί αναρωτιέστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και τρελλός κομπιουτεράς, μην το συζητάς. ότι ψάχνεις, δεν ξέρω πως, καταφέρνει και στο βρίσκει αμέσως!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχετικα με αυτο που εγραψε η Ζουζουνα εχω να δηλωσω οτι αν οντως καταλαβε κατι τετοιο ,τοτε το τμημα προωθησης κανει καλα την δουλεια του...

    Παυλο ,ειμαι παρα πολυ διπλωματης απλα τον τελευταιο καιρο κουβαλαω πολυ θυμο και αυτο το κακο δε με αφηνει να λειτουργω σωστα.
    Οσο για το soft ισχυει πλεον για οσους αποδεικνυουν οτι το αξιζουν - εχεις δει και την αλλη πλευρα και ξερεις...

    Ρια μου δεν ειμαι τρελος κομπιουτερας ,μαθαινω πραματα καθε μερα και εχω μια θεοτρελη συντροφο που με λεει αρκετα για να το παιζω εξυπνος!
    Ισχυει και εδω οτι για τους ανθρωπους που εκτιμω και δεχομαι μπορω να κανω τα παντα για να τους βοηθησω.

    Blue σε ευχαριστω για την δημοσιευση και την αντικειμενικοτητα που προσεγγισες το θεμα.
    Ο ανθρωπος πισω απο το σκιτσο θα παραμεινει ανωνυμος στα ραδιοφωνικα του αλλα σε καθε συναντηση φιλων θα βρισκεται παντα εκει με το ονομα του γιατι δεν εχει να κρυψει τιποτα ουτε επιθυμει να υφανει καποιον ιστο μυστηριου γυρω απο το ατομο του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θυμάμαι στη πρωτη εκπομπή μ είχε ρωτήσει ο Παύλος την γνώμη μου για τον εβιλ, τον οποιο μάλλον δεν πολύ-"πήγαινε" ξέρεις απ αυτά που δεν ξέρουμε τον άλλον και έχουμε μια εικόνα κάπως
    του λέω χωρίς να τον έχω γνωρίσει αυθόρμητα
    όχι όχι είναι γαμάτος μπλγογκερ μαρεσει πολύ\
    μετά έγινε μια συνάντηση μια κυριακη
    και επιβεβαιώθηκα
    ναι είναι γαμάτο παιδι όχι μονο γιατί με αγγίζουν οι μουσικές αλλα και αυτές οι αναρτήσεις του,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. θυμάμαι στη πρωτη εκπομπή μ είχε ρωτήσει ο Παύλος την γνώμη μου για τον εβιλ, τον οποιο μάλλον δεν πολύ-"πήγαινε" ξέρεις απ αυτά που δεν ξέρουμε τον άλλον και έχουμε μια εικόνα κάπως
    του λέω χωρίς να τον έχω γνωρίσει αυθόρμητα
    όχι όχι είναι γαμάτος μπλγογκερ μαρεσει πολύ\
    μετά έγινε μια συνάντηση μια κυριακη
    και επιβεβαιώθηκα
    ναι είναι γαμάτο παιδι όχι μονο γιατί με αγγίζουν οι μουσικές αλλα και αυτές οι αναρτήσεις του,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ πάλι δεν τον έχω οαρακολουθήσει.. μάλλον χάνω ε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συμφωνώ με τον αρραβωνιάρη,είναι απίστευτα ειλικρινής και καλά κάνει...έχει απίστευτες μουσικές γνώσεις...τρελαίνομαι να ακούω την εκπομπή και να του αλλάζω το πρόγραμμα όπως εκείνο το βράδυ με τα σκυλάδικα...
    και εκείνη η τούρτα μους σοκολάτας....πςςςςς...κόλαση!!!
    είναι από τις σημαντικότερες γνωριμίες μαζί με εσάς τους δυο και κανά δυο ακόμα που έχω κάνει όλο αυτό το χρονικό διάστημα που ασχολούμαι με τα βλογ...
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Θα καταθέσω την προσωπική μου άποψη που έχω σχηματίσει τις ελάχιστες φορές που έχουμε συναντηθεί.
    Άριστος μάγειρας και ζαχαροπλάστης.
    Εξαιρετικός ραδιοφωνικός παραγωγός (είχα την τύχη να τον ακούω από παλαιότερα).
    Άγγελος αλλά και δαίμονας, αναλόγως των περιστάσεων.
    Ο τελευταίος των ρομαντικών και πάνω από όλα τρυφερός σύζυγος (αρκεί να παρατηρήσει κανείς το βλέμμα του όταν κοιτάζει το κορίτσι του).
    Χαίρομαι πάρα πολύ που έχω γνωρίσει τον σεφ και το κορίτσι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περιμένω με αγωνία και χαρά να δω τι θα πεις για το ευγενέστατο,αγαπημένο μας Κατερινάκι
    καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος5/7/12, 12:21 μ.μ.

    Καλός είναι...αν εξαιρεσεις πως ειναι λίγο αχάριστος.

    Και λιγο κακιασμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι ειναι το τμήμα προώθησης, βρε Εβιλ?
    που τον σχολιάζεις απότομα τον αναγνώστη σου και τον ειρωνεύεσαι, κι αυτό θες να δείξεις και το πέτυχες?

    gi αυτό λέω πως είσαι εξυπνάκιας !!!

    γιατί εγώ είμαι snob!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Άσωτε αγαπημένε, η αλήθεια είναι ότι δεν τον πήγαινα ιδιαίτερα, έως καθόλου πριν τον γνωρίσω και το ξέρει!!!!

    Βλέπεις μην κρίνεις πριν γνωρίσεις κάποιον, βασισμένος πάνω σε γνώμες άλλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Zουζουνα η ειρωνεια ειναι ενα απο τα χαρισματα μου ,τι να κανουμε!

    Αθηνα και Χριστινα οι επιταγες θα σας παραδωθουν οπως ειπαμε ιδιοχειρως προσεχως!

    Ασωτε γνωριζεις οτι η εκτιμηση ειναι αμοιβαια και λυπαμαι που δεν εχω χρονο και δυναμεις να σου σχολιαζω πιο συχνα...

    Κουλα ειμαι πολυ αχαριστος και τρομερα κακιασμενος.
    Εχω αλλεργια επισης στους μαλακες και τους δηθεν - κατι σαν αυτο που αντιπροσωπευεις εσυ!
    Σε περιμενω να ξεμαλλιαστουμε την Παρασκευη!
    Θα υπαρχουν φωτογραφικες μηχανες και βιντεο και φυσικα ολα αυτα θα τα εχω στην κατοχη μου...(υποχθονιο τριψιμο χεριων!)

    Παυλο ξερεις ποσο ευκολο ειναι να με ξαναντιπαθησεις;(τι λες μπορω να τα καταφερω;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. βλέπετε δεν θέλω να απαντώ εγώ, αφήνω τον Evil (που είναι και το σωστό), έκανα ένα αρχικό λάθος στο να σχολιάσω τι λέτε, θα το αφήσω ως έχει, ευχαριστώ ούτως ή άλλως για τη συμμετοχή σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eιλικρινής και ντόμπρος,δεν υπάρχει τίποτα το δήθεν σε αυτό που σκέφτεται,που αισθάνεται.
    Σαν χαρακτήρας πολύ δύσκολα κάνω φιλίες όμως ο ΕVIL κέρδισε την εκτίμησή μου από την πρώτη στιγμή.Χαίρομαι που είναι φίλος μου,και χαίρομαι που εκφράζει τα συναισθήματά του- όποια και αν είναι αυτά- με τρόπο αληθινό,ατόφιο όπως τα νοιώθει κάθε στιγμή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος5/7/12, 6:17 μ.μ.

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος5/7/12, 6:19 μ.μ.

    @Evil Chef,
    χαρη στους μαλάκες και στους δήθεν όπως εγώ, υπάρχεις ακόμη ραδιοφωνικά. Γι' αυτό μιλάω για αχαριστία. Θα είσαι κι εσυ τη παρασκευή; Είναι λογος για να μην έρθω. Αλλά θα έρθω για έναν και μόνο λόγο για να δώσω τα συγχαρητήρια μου στη Ντίνα που αντέχει έναν άνθρωπο τόσο κακιασμένο και τόσο αχάριστο όσο εσύ. Γιατι αν είσαι αχάριστος διαδικτυακά, δε μπορεί θα είσαι και στη ζωή σου.

    Όσο για την άποψή σου για μένα, ήμουν σίγουρη πως με αντιπαθούσες, αλλά πως με χρησιμοποιησες για να κάνεις τη δουλειά σου. Και απλά να ξέρεις...πως επέτρεψα να γίνει. Δεν υπήρξες τόσο έξυπνος, απλά υπήρξες τυχερός....που με γνώρισες. Μπορει να ειμαι μαλάκας και δήθεν όπως λες, αλλά είμαι κι εγώ κακιασμένη..... Πάρτα τώρα να έχεις.

    Θα πέσει ξύλο τη Παρασκευη. Κι αν φέρεις εσύ μαζί καμερες και άλλα ψωνίστικα αξεσουάρ, εγω θα φέρω την ανιψιά μου και θα σου τραβάει τα μαλλιά μεχρι να στα ξεριζώσει. Άλήτη. Κάθαρμα.
    5/7/12 6:17 μ.μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κουλα μου ξερεις ποσο σε αγαπαω οταν φουντωνεις και κορωνεις!
    Ξερεις μαλλον οτι μου αρεσουν οι αγριογατες και φροντιζεις να με ερεθιζεις.

    Οι καμερες (φωτογραφικες και εικονας) υπαρχουν παντα σε τετοιες εκδηλωσεις και ειναι για να κραταμε στην μνημη μας τις ομορφες αναμνησεις.

    Λατρευω τα μωρα κοριτσακια και τρελαινομαι οταν μου τραβανε τα μαλλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος5/7/12, 10:46 μ.μ.

    Αν λατρευεις τα μωρά κοιτα να κανετε ενα γιατι δε σε βλεπω καλά. Εχεις ξεφυγει... :ΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Επειδη με την αναδρομη Αφροδιτη χασαμε την σειρα μας μπορεις αυριο να μου θυμισεις πως γινονται τα μωρα;

    Θα με υποχρεωσεις ξερεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος5/7/12, 11:04 μ.μ.

    Εισαι φαιδρος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ενα απο τα χαρισματα μου που δεν εχω αναπτυξει πολυ μεχρι τωρα στο ιστολογιο μου αυτο που λες!(χαιρομαι που με βοηθας να με γνωρισουν καλυτερα οι αλλοι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Βλού μου, απλώσου στην πολυθρόνα και απολαυσε τον πόλεμο, που υποδαύλισες!

    Οσο για σένα Εβιλ, ο τυφλός βασιλεύει μόνο στους μονόφθαλμους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Zouzouna υποδαυλιστή δε με λέτε κιόλας, από την άλλη αφήνω τα πράγματα να εξελιχτούν όπως θέλουν τα παιδιά, ελευθερία έκφρασης και καμία παρέμβαση από μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Zouzouna εγω γνωριζα για τον μονοφθαλμο που βασιλευει στους τυφλους.
    Αυτον που εσεις λετε δεν τον γνωριζω ...οταν θα εμπλουτισω τις γνωσεις μου στο θεμα αυτο θα σας απαντησω.

    Επισης ποιον πολεμο βλεπετε φιλτατη γτ ολοι που εχουν αναγνωσει τα σχολια ομιλουν για μια χαβελαδιαρικη κουβεντουλα μεταξυ φιλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. θέλω να πω ένα μεγάλο μπράβο στο φίλο Μπλου που αφιέρωσε το κείμενο σε δύο πολύ αγαπημένους μπλόγκερ.
    Και μιας και το Κατερινιώ ,την dancing queen μας τη γνώρισα πρόσφατα,η συμπάθεια μου προς το πρόσωπό της είναι πολύ πολύ μεγάλη.
    Όσο για τον Έβιλ ένα έχω να πω :
    Είναι από τα άτομα που είτε συμπαθείς ,είτε ΄οχι.
    Έχω γνωρίσει το πολύ σκληρό του πρόσωπο ,αλλά τόσο αληθινό και πραγματικά δεν χαϊδεύει αυτιά,οπότε κέρδισε τη φιλία μου εδώ και δυόμιση χρόνια ,χωρίς να το προσπαθήσει.
    Δεν μπορώ να είμαι αντικειμενική όταν αναφέρομαι στον Εβιλ μιας και η εκτίμηση που τρέφω γι'αυτόν είναι απεριόριστη.
    Άγγελος ή δαίμονας?
    Προτιμώ τους δαίμονες γιατί δεν υποκρίνονταικαι δεν φοβούνται την αλήθεια.
    Καλό σου βράδυ καλέ μου Μπλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αυτό είναι το δώρο σου Μπλου μου στον κερδισμένο; Ευτυχώς που δεν πήρα μέρος στον διαγωνισμό, γιατί θα κέρδιζα οπωσδήποτε, με τις "πλούσιες" μουσικές μου γνώσεις.
    Λοιπόν, τον Ήβιλ (συγνώμη που κάνω την έξυπνη αλλά έτσι προφέρεται), τον γνώρισα από την εκπομπή του Παύλου. Έκανα καιρό να μπω στο μπλογκ του, λόγω του φριχτού λάπτοπ που χρησιμοποιούσα τότε. Το πρώτο κείμενο που διάβασα, ήταν κάτι για μια ρινίτιδα(;), ιγμορίτιδα(;) συγχωρέστε μου που ξεχνάω. Είχε στυλ όπως έγραφε. Πιο πολύ έμπαινα για να κλέβω μουσικές. Ε, τις έβαζα στα αγαπημένα μου. Μέχρι που έφτιαξε τη δική του εκπομπή. Τότε στην αρχή, επειδή του αρέσει να δίνει πολλές πληροφορίες, όταν μίλαγε, εγώ μπροστά στον υπολογιστή μου, του "έλεγα". Έβιλ φτάνει το μπλαμπλα, άσε το τραγούδι να μιλήσει. Δεν άκουγε και καλά έκανε. Από τότε μέχρι τώρα, έχει βελτιωθεί τρομερά σε άνεση πίσω από το μικρόφωνο.
    Τι να πω που έχει έξελιχθεί σε Master Control, Θυμάμαι επίσης που κάπως του φαινόταν, σαν να ήταν πολύ συγκρατημένος γι' αυτό με τα 101, 201... φιλιά που είχε καθιερώσει ο "Άλλος" Παραγωγός.
    Έχει φοβερή μνήμη, εκεί που δεν το περιμένεις, σου κάνει αφιέρωση ένα τραγούδι που είχες κάποτε πει ότι σου αρέσει πολύ. Εγώ σαν ευαίσθητη που είμαι, αυτό το έχω καταγράψει στα συν του.
    Μη του πεις ότι είναι "καλό παιδί". Γίνεται κάθαρμα αμέσως. Ουφ, σε σκάει με τις θεωρίες που θα σου αναπτύξει για να σου αποδείξει ότι μπορεί να είναι κακός, σκληρός και διαβολεμένος!!!!
    Καλά, καλά, το καταλάβαμε!!!!!
    Μου την έδινε στην αρχή που έλεγε «η μικρή», μέχρι που αποκαλύφθηκε ότι πίσω από το «μικρή» κρύβεται η δυναμική και αγαπημένη του Ντίνα. Τώρα τους αγαπώ και τους δύο, αν και δεν τους ξέρω προσωπικά. Θα σταματήσω απότομα, γιατί καταλαβαίνω ότι ολισθαίνω στην επιείκεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Venus & marimar ευχαριστώ για τη συμμετοχή και την συνεισφορά σας στο προφίλ του Evil, αυτό είχα ως σκοπό να σας πω την αλήθεια, να μπορέσετε εσείς να εκφραστείστε σχετικά με το πως τον βιώνετε γιατί εγώ δεν θα μπορούσα να είμαι αντικειμενικός, φιλιά και στις δυό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καθυστερημένη κατέφθασα σε αυτή τη σκιαγράφηση του 1/5 μας,αλλά πιστεύω ο οικοδεσπότης θα με συγχωρήσει,ξέροντας τους λόγους...
    άλλωστε φρόντισα να τον δωροδοκήσω καταλλήλως...

    Δεν θα χαρακτηρίσω τον Master Control,
    πρώτον γιατί δεν μου πέφτει λόγος να παριστάνω τον κριτή και τον αναλυτή των άλλων,δεύτερον και κυριότερον,γιατί
    δεν μου έχει φτάσει ακόμα η επιταγή για να ξέρω τί θα πω ή τι θα σούρω ...
    θα περιοριστώ απλά να τον προτρέψω να μείνει αυτό που εμείς γνωρίζουμε και εκτιμούμε:
    ευθύς,ακόμα και αν τσούζει η ευθύτητά του...
    Προτιμώ χιλιάδες φορές να έχω δίπλα μου φίλο που μου τα λέει έξω από τα δόντια κι ας πληγώνει τη ματαιοδοξία μου,παρά να με χαιδεύει κολακεύοντας τον εγωισμό μου...
    Θα σταματήσω τη ψυχανάλυση εδώ,αφού υπενθυμίσω στον φίλτατο σεφ,οτι μπορώ πάντα να επανέλθω και να σούρω τα ων ουκ έστι αριθμός,αν στο μέιλ μου εντός της τρεχούσης εβδομάδος δεν περιλαμβάνεται η συνταγή του με το θεσπέσιο ραβανί που μας σερβίρησε ένα βράδυ που δεν έβρεχε...
    Γνωρίζω δε,οτι εις ταύτην την ενέργειά μου,θα έχω θερμούς συμπαραστάτες τα λοιπά 3/5...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Σπιρτόκουτο εννοείται ότι έχεις τη συμπαράσταση στην ενέργεια αυτή, Evil προλαβαίνεις δεν προλαβαίνεις να στείλεις την συνταγή, κανόνισε γιατί ξέρεις αν αρχίσει να λέει το Σπιρτόκουτο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε