22/2/11

Υστερόγραφα

Από σήμερα αρχίζω κι εδώ,
(βλ. δίπλα για όσους δεν αντέχουν τις υπερσυνδέσεις... ---->)
περισσότερο μια προσπάθεια δικής μου αυτο-ψυχανάλυσης, μισό αφηγηματικό και φανταστικό μισό πραγματικό κι ότι ήθελε προκύψει. Κάποια από αυτά που θα γράφω έχουν συμβεί αλλά πάντα θα διανθίζονται κι από πολλά που έχω διαβάσει κι ακούσει από γνωστούς και φίλους, ας πούμε υστερόγραφα που θα μπορούσαν να σταθούν αυτούσια και να δημιουργήσουν ένα δικό τους κόσμο. Ίσως στην πορεία να μου δίνετε και ιδέες για το πως θα προχωράει, θα δούμε, προς το παρόν σας εύχομαι καλή δύναμη σε ότι κάνετε 

16 σχόλια:

  1. Περιμένουμε ανυπομόνως..:-)))) Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω γιατί αλλά μερικές φορές το Δημοσίευση Σχολίου μου βγαίνει απενεργοποιημένο σε μερικά blogs. Στο λέω λοιπόν εδώ να το ξέρεις ότι όχι μόνο παρακολουθώ ήδη τον καινούργιο σου χώρο αλλά τον πρόσθεσα και στο Blogroll μου. Ξέρω πως ότι γράφεις είναι και βαθιά φιλοσοφημένο και ευγενικό και δικριτικό κι είναι απ'αυτά που μου αρέσει να διαβάζω. Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. να και κάτι καινούργιο και πολύ μα πολύ ενδιαφέρον!
    διάβασα την παραδοχή και μου κέντρισες την περιέργεια, ίσως μέσα από το καινούργιο βλογ να σε καταλάβω λίγο καλύτερα :)))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλή αρχή.

    μελέτη στο νέο μπλογκ το σαββατοκύριακο, τώρα είμαι χώμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχ αυτά τα υστερόγραφα.
    καλή αρχή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ mamma εδώ 17 χρόνια το παλεύω και ακόμα να βγάλω άκρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους, να είστε καλά, είναι όντως η καλύτερη μορφή ψυχοθεραπείας να βγάζεις και να μοιράζεσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ ενδιαφέρον ακούγεται!

    υ.γ.και γω συνήθως όταν έχω ανάγκη απο αυτο-ψυχοθεραπεία είναι που γράφω τα περισσότερα...:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. maya ναι συνήθως έτσι κάνουμε, τα λέμε για να τα βγάζουμε από μέσα μας, άλλοι με συνταγές άλλοι με φανταστικο-πραγματικές ιστορίες κλπ, σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. περιμένω να διαβάσω λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μιά φορά και ένα καιρό ήταν ....
    Περιμένω την συνέχεια.
    Καλή αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. wrong man δίπλα καλό μου (στο ΥΓ) άρχισα ήδη κι αύριο το επόμενο μέρος... φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. white snow κάπως έτσι αρχίζει, χμμ, περίπου, σε ευχαριστώ και τσέκαρε που και που στο alter ego μου δίπλα (ΥΓ) για τη συνέχεια της ιστορίας (Χιονίζει στα μέρη σου;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Επιστρέφοντας από μία μικρή παράστεση στην Κοζάνη, νυφάδες αρκετές γέμισαν τον ουρανό.
    Φτάνοντας στον Βυσσινόκηπο γίναν πυκνότερες και πέφτω για ύπνο με μία ελπιδα αύριο να δώ μια ακόμη λεύκη ημέρα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. white snow ζηλεύω πολύ λέμε, δώσε μας εικόνες τουλάχιστον

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε