11/2/10

Εύκολο είναι....

να προσποιείσαι ότι δεν σε ακουμπούν όσα συμβαίνουν γύρω σου, να ρίχνεις στους άλλους όσα σου πάνε λάθος ή στραβά. Από την άλλη δύσκολο πολύ φαντάζει να κάνεις αυτοκριτική και να παίρνεις το μερίδιο των ευθυνών σου. Από τις εργασιακές μέχρι τις προσωπικές σχέσεις συνήθως οι άλλοι φταίνε κι όχι εμείς. Λες κι εγώ (κι ο κάθε εγώ) δεν προσφέρει το έδαφος που θα πατήσουν και θα στην πουν τελικά. Γιατί ευχαριστώ ούτως ή άλλως δεν περιμένω να ακούω συχνά, για επιβράβευση δε, σε κάθε πολλαπλή διέλευση πλανητών και αν συμβεί, αλλά το παράπονο, η γκρίνια, το φταίξιμο βρίσκονται σε ημερήσια διάταξη.
Νιώθω και φαίνομαι ασυνήθιστα κουρασμένος αυτό το διάστημα, όπου με παίρνει το δηλώνω ξεκάθαρα, αλλά κι έτσι τι βγαίνει; Ακόμη κι οι άνθρωποι που περίμενα να με καταλάβουν ασχολούνται με τον εαυτό τους. Σα να μην έχω το δικαίωμα να δηλώσω απών για λίγο, απών για πολύ ή για όσο θέλω, όλοι πέφτουν να καταπνίξουν την επανάσταση του Σπάρτακου.
Έβλεπα σήμερα ένα γλάρο να έχει καθίσει στο περβάζι του παραθύρου στη δουλειά και τον ζήλεψα, τον βάφτισα Jonathan (ξέρω καθόλου πρωτότυπο) κι ελπίζω να ξανάρθει, μου κάνει καλό να βλέπω ανεξάρτητα πλάσματα, να νοιάζονται μόνο για το σήμερα και να το πολεμούν όπως μπορούν. Θα μου πεις γλάρος στη στεριά (κέντρο Αθήνας μιλάμε), ε τι να κάνουμε, όσο καταλαμβάνουμε το ζωτικό τους χώρο και πολλαπλασιαζόμαστε κι όσο μαθαίνουν να τρώνε τα αποφάγια και τα σκουπίδια μας τόσο θα έρχονται πιο κοντά. Πραγματικά δεν θα μου έκανε καμία εντύπωση σε λίγα χρόνια να έβλεπα τα ελάφια και τις αλεπούδες της Πάρνηθας (όσα θα έχουν απομείνει) να βολτάρουν στο Σύνταγμα και να τρώνε τα κουλούρια που θα πετούν οι περαστικοί. Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Το δύσκολο λοιπόν είναι το πέταγμα, το να φεύγεις όποτε θέλεις, να αράζεις όπου θέλεις, να κάνεις αυτό που θέλεις ή έστω αυτό που προστάζουν οι σωματικές ή άλλες ανάγκες σου κάθε στιγμή. Ελεύθερος...

Πάμε να κάνουμε τα δύσκολα εύκολα, καλές πτήσεις να έχετε παιδιά

12 σχόλια:

  1. "Νιώθω και φαίνομαι ασυνήθιστα κουρασμένος αυτό το διάστημα, όπου με παίρνει το δηλώνω ξεκάθαρα, αλλά κι έτσι τι βγαίνει; Ακόμη κι οι άνθρωποι που περίμενα να με καταλάβουν ασχολούνται με τον εαυτό τους. Σα να μην έχω το δικαίωμα να δηλώσω απών για λίγο, απών για πολύ ή για όσο θέλω..."

    το αυτό και επαυξάνω. μπας και είναι πάλι κάνα ερμής πουθενά αναποδογυρισμένος;
    πάραυτα τα δύσκολα εύκολα γίνονται. πάντα βρίσκουμε τον τρόπο. τουλάχιστον σε μένα χαμογελά πλατιά ο φυτωριάς κάθε φορά. :))
    φιλιά! καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ ήμουνα ...δε με κατάλαβες;
    ΄Ενιωσα την "κούρασή" σου και σκέφτηκα ναι... "Εύκολο είναι..." να πετάξεις μέχρις εκεί... κι' αν θέλεις θα ξανα 'ρθω
    Χαμογέλασες.... ναι, σε είδα
    :-)

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό θα ήταν ιδανικό.. προς το παρόν προσπαθούμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ανεξαρτητα πλασματα ειμαστε και εμεις ... και πολεμαμε για το σημερα ... και κακως κανουμε τα ευκολα δυσκολα ... επιλογες μας ειναι μην το ξεχνας ;)))

    τα φιλια μου και καλημερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ta idia lew kai egw mesa mou ...
    kalo s/k
    hugZz & kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ. Έχω να σου πω, πως η Ελευθερία είναι ουτοπία. Δεν υπάρχει. Αν την ψάχνεις λοιπόν απλά σταμάτα. Το να πετάξεις, πολλές φορές είναι εύκολο. Αν όμως πέσεις σε τέλμα ίσως χρειαστείς βοήθεια.

    Ξέρω πως δεν θα είμαι από τους πρώτους που θα τρέξεις αλλά όταν έρθεις θα κάνω ότι μπορώ. Γιατί απλά είσαι καταπληκτικός άνθρωπος.

    Και να ξέρεις πως όλες τις επαναστάσεις τις κάνανε κουρασμένοι άνθρωποι. Και όχι ξεκούραστοι. Γι αυτό για το κουρασμένος που λες ότι είσαι δεν αγχώνομαι.

    Φιλιά και στους δύο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ μου Γιάννη, ελπίζω αυτό το τριήμερο να έδιωξε λίγη από την κούρασή σου.
    Κατά τα άλλα θα συμφωνήσω με το στεφάνι μου.

    Φιλιά και θα τα πούμε από κοντά ;)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. εύκολο δεν είναι καρδιά μου, απλά αναγκαίο μερικές φορές. Ελπίζω σύντομα να φτιάξει η διάθεση. Καλό βράδυ σε όλους τους ενοίκους του Πύργου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χμ...
    Μου θυμιζεις μια προσφατη αναρτηση μου,
    και μια καποια αντιφαση στην αιωνια..αισιοδοξια σου!
    Παρε τα πανω σου λεμε.
    Ειναι διαταγη.
    Καλες πτησεις.

    Υγ..Γιατι..
    Παντα ειχαμε γλαρο στο κεντρο της Αθηνας.
    Αυτον του..Τσεχωφ τουλαχιστον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. b|a|s|n\i/a αυτός ο πλανήτης πρέπει να είναι μόνιμα ανάποδος, τι να πω, φιλιά πολλά κι από μένα

    ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ και ξανάρθες, πολλές φορές από τότε, σου πέταξα και σποράκια για να σε δελεάσω να έρχεσαι, σε ευχαριστώ, φιλιά πολλά

    Hfaistiwna από προσπάθεια άλλο τίποτα αγαπητέ μου, να δούμε αν θα βγει κάπου όλα αυτό, σε φιλώ

    korinoskilo σαφώς κι είναι επιλογές μας όλα, δεν μπορώ να ρίξω το βάρος σε κανένα, όλα έχουν τη λύση τους και την οπτική τους, να είσαι πάντα καλά

    {.π.} πες τα κι έξω σου αγαπητέ μου, σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. island ναι αλήθεια είναι ότι βρίσκομαι κοντά σε μια νέα μικρή επανάσταση (δική μου), όσο για την προσφορά σου τι να πω πέρα από: ευχαριστώ
    φιλιά πολλά

    mamma εμ σιγά μη δε συμφωνούσες... χάρηκα που σας είδα έστω και για λίγο πάντως, ξέρετε πόσο σας αγαπάω (παμε), φιλιά σε όλους

    mahler κοντά είναι στο να φτιάξει, δε με βοηθάνε βλέπεις... ένα θεατρικό παρέα σου ίσως να μου άλλαζε τη διάθεση, φιλιά μικρέ

    Kosta μάλιστα πτεράρχα μου, αφού είναι διαταγή πρέπει να την εκτελέσω - είναι που προς στιγμή η κούραση υπερβαίνει την φυσική μου αισιόδοξη διάθεση βλέπεις
    Υ.Γ.: η αλήθεια είναι ότι δεν τον είχα σκεφτεί αυτόν... πόσο δίκιο (και πάλι γμτ) έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ένα θεατρικό μαζί μου θα σου έφτιαχνε την διάθεση αλλά θα σου χαλούσε το image χαχαχαχαχα
    Καλό βράδυυυυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε