1/2/09

Καλό κουτσό... να έχουμε...

Μπήκε κι ο κουτσοφλέβαρος, ένας μήνας που συνήθως επιφυλάσσει αλλαγές (καιρού, διάθεσης, κι άλλων πολλών πραγμάτων). Οι ένοικοι του πύργου για να τιμήσουν αυτή την παράδοση αποφάσισαν να προβούν σε μια μετακίνηση κι αλλαγή πραγμάτων και θέσεων (πάρε τον καναπέ από εκεί, το γραφείο αλλού, το διακοσμητικό εκεί - όχι λίγο πιο δεξιά - τον σκύλο που να τον βάλω; κλπ τραγελαφικά). Το αποτέλεσμα μας ικανοποίησε (καλά προσωρινά, γιατί ως γνωστόν μια βόλτα στα πράγματα γίνεται ανά εξάμηνο), και αν έβαζα και φωτογραφικό υλικό θα ικανοποιούσε και την αγαπητή Τανίλα, μια και στη θέση των λιτών, δωρικών, κιόνων του γραφείου, μπήκε ακόμη πιο λιτό αλουμινένιο πόδι (ξέρει αυτή - κι όχι μόνο - τι λέω...). Μόλις σήμερα το μεσημέρι τελειώσαμε (όχι όπως Πετρούλα, έτσι; για να μην παρεξηγηθούμε) οριακά με το που κατέφθασε γνωστό είδωλο για να μαγειρέψει τα περίφημα λαζάνια του - που τόσο καιρό λαζάνια ακούγαμε και λαζάνια δε βλέπαμε. Μετά από λίγο κατέφθασαν κι άλλοι φίλοι, κάποιοι από εδώ μέσα και κάποιοι εκτός, κι αρχίσαμε από καφέ μέχρι κρασί περιμένοντας τα διάφορα φουρνιστά. 
Ο καλύτερος τρόπος όπως καταλαβαίνετε για να γιορτάσουμε την αλλαγή χώρου, διάθεσης, μήνα κι ότι άλλο φαντάζεστε. Σε κάτι τέτοιες περιπτώσεις είναι που ξεχνιέται και κούραση, και δυσοίωνες προοπτικές κι ότι άλλο τέλος πάντων μπορεί να σε αφήνει ανικανοποίητο. Καλή παρέα, καλή ενέργεια (πάντα ήθελα να χρησιμοποιήσω αυτό το κλισέ και δεν έβρισκα την ευκαιρία), καλή κουβεντούλα (παρόλες τις ταβανόπροκες, ελπίζω να  μην παρεξηγήθηκε κανείς... πολύ...) και βέβαια θεϊκά λαζάνια ειδώλου ολοκλήρωσαν την εικόνα. 
εδώ η Tamar με τρόμο ακούει για την ιδέα της ανακαίνισης (έτοιμη να πάρει το σπιτάκι της και να μας αφήσει για πάντα...)

Σας εύχομαι ένα εξαιρετικό μήνα με πολλές αλλαγές, μεταλλαγές, απαλλαγές κι ότι άλλο θέλετε.

Υ.Γ.: περισσότερο απ' όλα νιώθω ευγνώμων που έχω ανθρώπους γύρω μου με τους οποίους μπορώ να αισθανθώ άνετα κι ασφαλής...

25 σχόλια:

  1. πολύ καλό κουτσό. και κρυφτό και κυνηγητό και ό,τι άλλο παιχνίδι θέτε! μεγιά τις αλλαγές (αλλαγές ακούω και αλλαγές δε βλέπω βέβαια) και καλή χώνεψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλό μήνα!
    μετά θα ξαναβάλεις τα πράγματα στη θέση τους ή θα έχεις καινούργιο λουκ στον πύργο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος1/2/09, 11:41 μ.μ.

    Το καταλαβαίνεις, παιδί μου, ότι κάθε φορά που βάζεις το πλάσμα αυτό εκεί, σου κλέβει την παράσταση;;... Φτάνοντας στο τέλος και βλέποντας αυτή τη μουσούδα, είχα ήδη ξεχάσει τι διάβαζα!....

    Όσο για την ανακαίνιση, είναι και γαμώ τις ψυχοθεραπείες :))

    Φιλιά (στην Ταμάρ - εμ, τι να σου κάμω;;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. που και που κάνει καλό μια μετακόμιση επίπλων. Άντε και καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. λολ. λολ. η ταμαρ απίστευτη! αυτά τα βλέμματα!
    καλά το είδωλο μαγείρευε. οι μερικοί από εδώ μέσα τι κάνανε;
    καλό μήνααααααααααααα!
    και στους μέσα και στους έξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος2/2/09, 8:17 π.μ.

    Καλο μηνα να εχουμε..Με 'γεια την ανακαινηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oi λιτοί δωρικοί κίονες ταιριάζουν σ'εναν αρχιαοελληνικό ναό τρομάρα σου κι όχι σ'ένα έπιπλο. Σ'ένα γραφείο είναι γυφτιά.
    Αντί να χαίρεσαι που σε έσωσα με τις στυλιστικές συμβουλές μου, γκρινιάζεις κι αποπάνω που έχασες το απολίθωμα των έητις.
    (αν και προσωπικά θα προτιμούσα ξύλινο πόδι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια οι αλλαγές. Το αποτέλεσμα, έστω και αν είναι προσωρινό, είναι εντυπωσιακό...
    Όσο για τα λαζάνια ήταν πραγματικά πεντανόστιμα (αν και προς στιγμήν υπονόμευσαν τον καλό δρόμο στον οποίο έχω μπει από τον Οκτώβριο).
    Και προς απάντησιν των ερωτημάτων του basnia, για τα πιάτα τους ήθελαν τους "μερικούς από εδώ μέσα". Ούτε η Σπυριδούλα (αυτή που τη σιδερώνανε) δεν είχε τέτοια μεταχείριση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Jimmy Rose Πες το μου ότι έπλυνες τα πιάτα!!! Άντε να μην πω τι έγινε χθες εδώ μέσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ δεν λέω τίποτε.
    Όποιος έχει μάτια, βλέπει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάντα να περνάτε έτσι υπέροχα. όσο για το Είδωλο που έκανε τα λαζάνια μέρα που δεν ήμουν εγώ που τρώω πολύ, του δίνω την κατάρα να βρεί άντρα και σύντομα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eγω ματια μου σε κανω να αισθανεσαι ασφαλης?

    Ειναι επειδη κανουμε καλο διδυμο στην Μπιριμπα.

    Μαλερ - Φτου κακα, μακρια κι αλαργα, ΑΝΤΡΕΣ ΤΕΛΟΣ

    Ο Τζιμι μας εφερε Μπλακ Φορεστ για οποιον αναρωτιεται αν και τελικως ο ιδιος ηταν το κερασακι στην Τουρτα


    αχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @ x-oyranoy: πάντα εγώ είμαι το κερασάκι στην τούρτα, το στολίδι που κάνει τη διαφορά...
    (ξύπνησα με κρίση μεγαλομανίας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. tovene επίσης, επίσης, αλλά τι; μη μου πείτε ότι δε σας καλέσαμε; ελάτε με το καλό και σας καλούμε...

    ria καλό σου μήνα, όχι ποτέ τα πράγματα στην ίδια θέση, πάντα αλλάζουν...

    Δενδρογαλή λες να μην το ξέρω; αυτό μου κάνει κι εμένα κι άντε να της χαλάσω χατήρι...
    όντος είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία πάντως η ανακαίνιση, φιλιά από την Ταμάρ

    snikola πολύ καλό σου μήνα αγαπητέ, η όποια μετακόμιση μόνο καλό κάνει... (εκτός από τους μύες που κάτι παθαίνουν βέβαια)

    basnia έχουν τα άτιμα τον τρόπο τους... (τα ζωντανά μας σαφώς), επίσης χρωστώ μαγείρεμα που θα έλθει όταν ο καιρός ανοίξει, καλό σου μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. agelo ευχαριστώ κι αντεύχομαι τα καλύτερα, καλώς ήλθατε

    Tanila κι εγώ για ξύλινο το πήγαινα, αλλά μας έφαγε το μέταλλο στη γωνία (που να σου εξηγώ), επίσης ο ναός ταιριάζει με το πυργόσπιτο, μη νομίζεις, σου χρωστώ επίσης ένα (κι όχι μόνο) γεύμα

    Jimmy απαπα, πες το μας κι αυτό, ότι σε κουβαλήσαμε δηλαδή για τη λάντζα; θα πέσει φωτιά να σε κάψει...

    Pavlo μην πεις, μην πεις, θα εκτεθούμε, επίσης από τα χεράκια μου πέρασαν όλα (σχεδόν δηλαδή...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Jimmy2 ναι, ναι, είδε (και σχολίασε μπορώ να σου πω...)

    mahler μην καταριέσαι σαν κάτι γριές παιδάκι μου, ορκίστηκε το Είδωλο να επαναλάβει το θεϊκό του μαγείρεμα και με σένα παρόντα (πρέπει να υπολογίσω τις δόσεις όμως, πες μου όταν λες τρως πολύ, πόσο εννοείς;)

    x-oyranoy ναι, είδα χθες τι καλό δίδυμο κάναμε... στις 2 παρτίδες off, πάντως βλέπεις ότι έχεις ρεύμα (πρόσεχε μην κρυώσεις) και θα πρέπει να το επαναλάβεις...
    ακούς εκεί κερασάκι...

    Jimmy3 όχι, είσαι απόλυτα μετριόφρων καλό μου, μην τους ακούς, ζηλεύουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. βρε τρελέ με έχεις δεί, πόσο λες να τρώω για να συντηρώ αυτό το κορμί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. mahler σταμάτα να υπερβάλλεις, μια χαρά είσαι, τι πάθατε όλοι πια; επιδημία χαμηλής αυτοεκτίμησης έχει πέσει;
    απλά έχεις χαμηλό κέντρο βάρους... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Όχι που δεν θα σχολίαζε... Από αυτούς είναι, που αφήνουν πράγματα να περάσουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανακαινήσεις;; Μπράβο βρε παιδιά που δεν βαριέστε..
    Καλό μήνα αν και κάπως αργά!
    Τι πλάκα έχει η Ταμάρ κάτω από τον καναπέ!!! Μια γλύκα είναι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 1) ασφαλής μπορείς να νοιώσεις και μόνο με την Ταμάρ
    2) λαζάνια δεν έχω δει, αλλά έχω δει μπράουνι από τον αναφερθέντα σεφ
    3) σεφ μην χτυπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Jimmy4 σας παρακαλώ, δεν θα ήθελα...

    Hfaistiwna καλό σου μήνα αγαπητέ, δεν είναι κουκλί το μικρό μου;

    Mad δεν έχεις άδικο για το 1, όσο για το 2 κι εγώ μέχρι να τα γευτώ έκανα χρόνια και ζαμάνια (το 3 δεν το σχολιάζω, δεν μπλέκομαι σε μπλοκοκαυγάδες βλέπεις...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. to ysterografo exei terastia axia einai poly symantiko..
    Oso pernaei o kairos kai egw to idio eygmwnwn aisthanomai.
    H foto me to skulaki teleia :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Hfaistiwna :-)

    roadartist έτσι είναι, ωριμάζοντας (όχι απαραίτητα μεγαλώνοντας), εκτιμούμε διαφορετικά τα πράγματα και τα αυτονόητα γίνονται πολύτιμα αγαθά (με κόπους "κατοχυρωμένα")

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε