31/10/08

7 αλήθειες θα σου πω...

όχι για να διαλέξεις το σκοπό αλλά γιατί έτσι το θέλησε το αγαπημένο ζευγάρι της blogosfairas bill & tanila (δεν σας κάνει pop group 80' s?). Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  1. Από τα 7 θανάσιμα αμαρτήματα πρέπει να έχω διαπράξει τα μισά (3 1/2; αφήστε να μην σας εξηγώ τι είναι το 1/2)
  2. Όταν βγαίνει το 7 κούπα στο μπιριμποτράπεζο δεν υπάρχει η παραμικρή πιθανότητα να μην κερδίσω την παρτίδα
  3. Η έβδομη σφραγίδα και οι 7 σαμουράι είναι από τις πολύ αγαπημένες μου ταινίες, ενώ έχω δει 7 φορές το finding Nemo
  4. Επτά χρονών έπαθα εμφύσημα καρδιάς το οποίο θεραπεύτηκε στα 17 μου μετά από προσεκτική ζωή (όπως εγκατάλειψη του αθλητισμού και αρχή καπνίσματος)
  5. Ξεχάστε τα 7 χρόνια φαγούρας, σκέτη παραπληροφόρηση, για τα 14 θα σας ενημερώσω σύντομα...
  6. Από τις 7 πληγές του Φαραώ και την επιστημονική τους εξήγηση δεν με πείθει καθόλου η σχετική για τον θάνατο των πρωτότοκων (ας μην σας εξηγώ σε όσους δεν γνωρίζουν είναι μεγάλη ιστορία και δεν έχω τον χρόνο να το αναλύσω τώρα)
  7. Θαύμαζα πάντα είτε από κοντά (Πυραμίδα) είτε θεωρητικά τα 7 θαύματα του κόσμου και πολύ χαλάστηκα με την διαδικτυακή αηδία περί των μοντέρνων 7 θαυμάτων κι όχι μόνο από το αποτέλεσμα (που δεν συμπεριελήφθει η Ακρόπολη) αλλά από τη γενικότερη προσέγγιση του θέματος...
Ελπίζω να σας βρει γερούς και δυνατούς ο Νοέμβρης που έρχεται, ξεχάστε κραχ, οικονομικές δυσκολίες κι άλλα τέτοια και ζήστε όσο εντονότερα γίνεται

22 σχόλια:

  1. Άσε και εχώ διαπράξει κάποια αμαρτήματα αλλά δεν τα είπα στου Toy!!!! Τον φοβάμαι λιγάκι! λολ!
    Μπιριμπάκιας και εσύ ε; Πας κυνηγάει αυτό το παιχνίδι!
    Καλό βράδυ!
    Καλό Νοέμβρη να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος31/10/08, 8:12 μ.μ.

    Χε, χε το Seven δεν σου αρέσει;; Μόνο η έβδομη σφραγίδα και οι 7 σαμουράι;..

    Καλό μήνα :)

    υγ: αυτό με τις τριάμισυ αμαρτίες να μας πεις κι εμάς πώς το έκανες, μήπως μας φανεί χρήσιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "όπως εγκατάλειψη του αθλητισμού και αρχή καπνίσματος"

    Να χαρώ εγώ υγιεινή ζωή!!! (Ποιος μιλάει τώρα..αλλά αυτό είναι άλλο θέμα..)
    και εσύ να είσαι καλά, καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. η ταινία επτά σαμουράι, είναι πολύ καλή, από τις αγαπημένες μου...

    όσο για τα επτά θαύματα, ιδιαίτερα τα σύγχρονα, γιατί η ακρόπολή δεν ηταν στου αρχαίου κόσμου, εφτιαξα πάνω από εκατό λογαριασμούς για να ψηφίζω κάθε μέρα την ακρόπολη. τελικά μόνο εγώ ψήφισα φαίνεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. από τους επτά σοφούς της αρχαιότητας;
    τα επτά μυστήρια της εκκλησίας;
    οι εφτά νάνοι;
    http://www.youtube.com/watch?v=h9pkfU6C4zA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1. Πολύ σεμνό σε βρίσκω. Εγώ - αν και μικρότερος -έχω διαπράξει περισσότερα
    2. Σύμπτωση θα είναι. Δεν έχουμε παίξει μαζί για να καταρρίψω το μύθο σου.
    3. Δεν έχω δει καμία από τις 3, έτσι δεν έχω άποψη
    4. Οι θεραπευτικές συνέπειες του καπνού. Μήπως το υπ. υγείας να το γράψει στα πακέτα;
    5. Προσωπικά, περιμένω ενημέρωση και για τα 21 χρόνια
    6. Με βάζεις να ψάχνω στο google πρωί πρωί...
    7. Έκανες ένα μικρό λάθος στην πρόταση αυτή, αλλά δεν θα σε χαλάσω, ούτε θα σε διασύρω γραπτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. hfaistiwna ώστε μισές αλήθειες μας λες; και φοβάσαι τον παιχνιδοποιό; ε όχι, καλό μήνα αγαπητέ

    δενδρογαλή καλό ήταν κι αυτό, αλλά δεν το έχω στις κλασικές ταινίες
    υ.γ.: καλό μήνα, αλλά το 1/2 είναι μυστικό (μπορεί να το μοιραστώ μαζί σας κάποια άλλη φορά)

    roadartist τι να κάνω; ο καθείς με τις αδυναμίες του, πολύ καλό μήνα να έχετε αγαπητή

    ria χαίρομαι που συμφωνείτε, έχετε δίκιο - όπως κι ο τζίμης πιο κάτω - μπερδεύτηκα με τα παλιά και νέα θαύματα κι εγώ βλέπεις... αλλά παρότι το κράζω ως ψηφοφορία κι εγώ ψήφισα 1-2 φορές...

    tovene χαχαχα, αυτό με τους επτά νάνους με έστειλε... ευχαριστώ πολύ για τη μουσική αφιέρωση... 7 ζωές, καλό -πολύ καλό

    jimmy 1. αυτό με την ηλικία μου το χτυπάς τώρα; επίσης να σου δώσω συγχαρητήρια που έχεις διαπράξει περισσότερα;
    2. ναι καλά
    3. να τις δεις όλες
    4. δεν είναι καλή ιδέα
    5. οκ, θαύματα γίνονται...
    6. όχι μωρέ μην παιδεύεσαι τώρα
    7. ναι το είπε κι η Ria πιο πάνω κι έχετε δίκιο μπερδεύτηκα και το διόρθωσα πάραυτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με την καλή την έννοια πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η 7 σφραγίδα ειναι πραγματικά αριστούργημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλα...καλο μηνα Γιαννη μου..
    θα ερθω παλι οταν παψεις...να παιζεις;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σιγα τα 7 θανασιμα αμαρτηματα

    αν δεν εχει μεσα τηγανιτες πατατες είναι απλή οδοντόκρεμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλύτερα να μην μιλήσω εγώ για τις 7 αλήθειες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. E όχι και ποπ γκρουπ!
    Τα Κατσαμπάκια είμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Kαι εγώ πεθύμησα.. και το γράφω με παράπονο γιατί πραγματικά δεν μπορώ να σηκώσω κεφάλι μέχρι τον άλλο μήνα
    Και έγραψες και τη λέξη "μπιριμποτράπεζο" .. να 'ξερες τί αδυναμία έχω στα χαρτιά ...!!!!!!!!!!!
    Πολλά πολλά φιλιά και να μου προσέχετε .. σας αγαπώ πάρα μα πάρα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. hfaistiwna εννοείται βρε...

    pisoglenti είναι όντως

    kosta v ναι ξέρουμε την αντιπάθειά σας προς - σχεδόν - πάσης φύσεως παιχνίδια, καλό σου μήνα αγαπητέ

    kanataki θεωρείται θανάσιμο αμάρτημα η κατανάλωση τηγανιτών πατατών; μπορεί να ανήκει στην κατηγορία τα νέα 7 θανάσιμα αμαρτήματα, δεν έχω ενημερωθεί σχετικά...

    pavlo γιατί; καθαρός ουρανός, κλπ.

    tanila όχι, μη λες τέτοια γιατί θα ξαναχτυπήσει ο αγαπημένος σου...

    so_far άσε τα ίδια κι από δω... ελπίζω να τα καταφέρουμε να μαζευτούμε σε ένα μπιριμποτέτοιο τέλος πάντων με την επιστροφή σου, φιλιά πολλά καλή μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Με τόσα αμαρτήματα γιαυτό απέφευγες να πας σε μοναστήρι μαζί μου, για να μη μας πέσει το ταβάνι στο κεφάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ζεις στον αστερισμό του 7 δηλαδή... Ενδιαφέρον... Πολύ ενδιαφέρον....:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος6/11/08, 6:29 μ.μ.

    γειααααα...θα σταθω στο (2)...καλε ποσο καιρο εχω να παιξω μπιριμπα...πραγματικα πανε κατι χρονια και ημουν και απο τους καλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος6/11/08, 6:29 μ.μ.

    γειααααα...θα σταθω στο (2)...καλε ποσο καιρο εχω να παιξω μπιριμπα...πραγματικα πανε κατι χρονια και ημουν και απο τους καλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γίνεται ζωή χωρίς τα 7 Θανάσιμα αμαρτήματα; Ποιο το νόημα της τότε; Ειδικά χωρίς τη λαγνεία...

    @Hfaistiwnas
    Μη φοβάσαι... Πες τα όλα στον Toy...

    Αμέτρητα Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. sikia ναι, έχω διαπράξει κάποια, εσύ πάλι η Αγία Σ?

    fevis ναι, κάτι μου κάνει αυτός ο αριθμός τελικά

    johhny αλήθεια ε; εμείς πάλι όποτε το μπορέσουμε το φτιάχνουμε το καρεδάκι...

    leviathan χαίρομαι που συμφωνείς, καλό βράδυ και σε σένα

    toymaker βρήκες και στάθηκες κι εσύ σε αμάρτημα... φιλιά κι από μένα (κι άσε ήσυχο τον ηφαιστίωνα, μη δεις καλό παιδί εκεί να σου βγει το πείραγμα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε