5/7/07

Μνήμες κι αισθήσεις

Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που μου το ζήτησες. Σίγουρα θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που το κάναμε. Ούτως ή άλλως η μυρωδιά σου είναι ανεξίτηλη πάνω μου. Ο ιδρώτας μπλεγμένος με τ’ άρωμά σου.
Κι έπειτα είναι αυτή η "πάλη"… η πάλη όχι για το ποιός από τους δυό μας θα κερδίσει, αλλά για το ποιός από τους δύο θα ικανοποιήσει περισσότερο τον άλλο.
Θέλεις πάντως να κυριαρχείς σε αυτό το "παιχνίδι". Είναι αυτή η έμφυτη τάση σου να κυριαρχείς γενικά στα πάντα. Όχι δεν μπορώ να στο χαλάσω αυτό. Ίσα ίσα, μ’ αρέσει που όταν βρω πρόσφορο έδαφος γίνομαι εγώ ο κυριάρχος κι εσύ το χάνεις κάτω από τα πόδια σου.
Τελευταία έχεις πάψει να πολυλές και την αγαπημένη σου ατάκα: "Μ’ ΑΓΑΠΑΣ?"
Ίσως γιατί το ξέρεις ποιά πολύ καλά, και χάνει και την ουσία και την πλάκα της σαν ερώτηση.
Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που μου το ζήτησες. Σίγουρα δεν πρόκειται να ξεχάσω πότε μου την πρώτη.

6 σχόλια:

  1. Ανώνυμος5/7/07, 2:41 μ.μ.

    Αι στο διάβολο, συγκινήθηκα ο μαλάκας ... το επόμενο "βήμα" μου είναι τα arlekin :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τώρα τι να πω, τι να σχολιάσω, αν σου άρεσε και το μαλλί χαχαχαχα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. yiorgosl γιατί τι έχουν τα άρλεκιν; (lol) - επίσης σε ξέρω από κάπου;
    αυτέ μου δε σχολιάζω, όχι αν έχεις το θάρρος βάλε φώτο σου με αυτό το μαλλί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/7/07, 11:35 π.μ.

    Φίλε blueprints,
    1. Δεν με γνωρίζεις προσωπικά, απλά έχω σχολιάσει κανα 2 ποστ σου
    2. Δεν συμπαθώ τα άρλεκιν (και λέγοντας άρλεκιν εννοώ ΚΑΙ ταινίες, σειρές κλπ) γιατί παρουσιάζουν μια διαστρεβλωμένη και πολιτικώς ορθή εικόνα των σχέσεων και του έρωτα:
    - Οι σχέσεις κρατούν για πάντα (έχω σταματήσει να γράφω εδώ και 3 λεπτά και γελάω :-) )
    - Όλοι κάνουν έρωτα σε σατέν σεντόνια και πάντα βράδυ και χωρίς καμία παλινδρομική κίνηση (sic), ενώ όλοι ξέρουμε ότι το σεξ γίνεται παντού και πάντα…και ΝΑΙ η παλινδρομική κίνηση πέρα από απαραίτητη είναι και άκρως ερεθιστική!
    - Οι πρωταγωνιστές αυτών των ιστοριών είναι πλούσιοι, γοητευτικοί με θεληματικό πηγούνι και καλύπτονται από μυστήριο (σε προκαλώ να βγεις μια βόλτα και να μου πεις τι ποσοστό του πληθυσμού καλύπτει και τα τρία αυτά χαρακτηριστικά)!!!!
    - Εν γένει αναπαράγουν μια ιδεατή και ιδανική άποψη για το έτερον ήμισυ και αυτό μπορεί να μας παρασύρει (πχ Βγες μια βόλτα στα «μπαρ»…θα παρατηρήσεις ότι αντί όλοι να προσπαθήσουν να πιάσουν κουβέντα με κάποιον που τους προκαλεί λίγο ενδιαφέρον, όλοι κοιτάζουν το ταβάνι και το παίζουν αδιάφοροι ενώ από μέσα τους περιμένουν/παρακαλούν να έρθει ο πρίγκιπας με το λευκό άλογο να τους βγάλει από τη μιζέρια τους)
    - Και για να το ελαφρύνουμε λίγο, όλες αυτές οι ιστορίες με κάνουν Ζαν Κλοντ Βιταμ, δηλαδή πολύ ευάλωτο και λουκουμά … πες μου είναι γοητευτικό να βλέπεις έναν μαλάκα 31 χρονών (για μένα μιλάω ;-) ) να προσπαθεί να κρατήσει τα δάκρυα του όταν ο Χοσέ επιτέλους τα βρίσκει με την Εσμεράλντα;;;;
    Με φιλικούς χαιρετισμούς,
    Γιώργος
    ΥΓ1 Ειλικρινά πάντως με συγκίνησε το ποστ σου!
    ΥΓ2 Συγνώμη για το «σεντόνι» ρε φίλε ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χαίρομαι για την εκ βαθέων εξομολόγηση φίλε Γιώργο, και για να μην το κάνω κι εγώ σεντόνι: δεν σκέφτεσαι κι εσύ να γίνεις μέλος της ιστολογιοσφαίρας; (sic) θα ήταν αρκετά ενδιαφέρον (όσον αφορά για τις σχέσεις και το πως το παίζουν όλοι στις μέρες μας θα συμφωνήσω απόλυτα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/7/07, 10:00 μ.μ.

    Μου αρέσει περισσότερο να διαβάζω ρε φίλε...είμαι τεμπέλακος...εξάλλου και μόνο στην ιδέα οτι θα "πρέπει" να ποστάρω σε τακτά χρονικά διαστήματα και όχι όποτε μου έρχεται..με αγχώνει :-))...ποτέ μην λές ποτέ πάντως, σ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια;-)

    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή

καλώς ορίσατε