6/12/06

Εξαρτήσεις

  • Θυμάσαι ρε φίλε τότε που λέγαμε "τσιτάτα" και φρασούλες από βιβλία, μαγεμένοι από τη δύναμη του λόγου;
  • Μα που το θυμήθηκες πάλι; Πάνε καμμιά εικοσαριά χρόνια από τότε που σου'λεγα: "αλοίμονο στον άνθρωπο που θα εξαρτήσει την ευτυχία του από άλλο άνθρωπο", κι εσύ μου απαντούσες: "Η ευτυχία ενεδρεύει στην μονοτονία".
  • Και τι καταφέραμε τελικά;
  • Τι εννοείς; πολλά καταφέραμε. Κι αν δεν ακολουθήσαμε αυτά που πιστεύαμε πάντα, σε γενικές γραμμές και καταφέραμε και κερδίσαμε. Πιστεύαμε ότι θα ζήσουμε σ'έναν ιδεατό κόσμο που τελικά ανακαλύψαμε ότι απείχε πολύ από την πραγματικότητα.
    Ή όχι;...
  • Τώρα που το ξανασκέφτομαι και έχω εξαρτήσει από τότε πολλές φορές την ευτυχία μου από άλλους και έχω νιώσει ευτυχισμένος μες τη γλυκιά μονοτονία - ρουτίνα ζώντας μαζί με κάποιον. Τι τα θες οι εξαρτήσεις υπάρχουν πάντα για να επιβεβαιώνουν το αυτονόητο: όσο τις μισούμε πολλές φορές, όσο κι αν θέλουμε να τις αποτινάξουμε από πάνω μας, τόσο νιώθουμε μια γλυκιά ασφάλεια μέσα τους.
  • Αυτό λέω κι εγώ, πάρε για παράδειγμα το τσιγάρο, ...
  • Ώπα, βάστα ρε συ, μην ξεφεύγεις, σου μιλάω για εξάρτηση από άλλον άνθρωπο κι όχι από ουσίες.
  • Και τι, δεν είναι παρόμοια;
  • Έλα μην το ισοπεδώνουμε το θέμα
  • Κι αν δεν το ισοπεδώσω πως θά'χουμε κόντρα; τι θα βγει από τη συζήτηση αν συμφωνούμε σε όλα;
  • Το σίγουρο είναι ότι είμαι εξαρτημένος απ'την παρέα σου φιλαράκι.

Σιγή δευτερολέπτων. Σηκώνεται, σβήνει το τσιγάρο του, πίνει την τελευταία γουλιά από το ποτό του και με φιλά σταυρωτά αγκαλιάζοντάς με ζεστά κι αντρίκια.

Σαν να έβλεπα το χαμογελάκι του όταν δευτερόλεπτα πριν κλείσω την πόρτα τον άκουσα αρχικά να μουρμουρίζει: "Αλοίμονο στον άνθρωπο που θα εξαρτήσει την ευτυχία του από άλλον άνθρωπο" και με το που μπήκε στο ασανσέρ να τραγουδάει: "free, free, set them free"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

καλώς ορίσατε